Liity jäseneksi

Tervetuloa mukaan toimintaamme!

Olet liittymässä jäseneksi perinteikkääseen ja eteenpäin pyrkivään tenniseuraan.

Miksi liittyisin?

Tennis on mahtava harrastus ja me tarjoamme siihen täyden tukemme. Liittymällä jäseneksi, pääset myös hakeutumaan valmennusryhmiimme, joissa pelaaminen edellyttää jäsenyyttä.

Mitä maksaa?

Tennisseuran jäsenmaksu kalenterivuosittain on junioreilta 35 euroa ja aikuisilta 55 euroa. Ne uudet pelaajat jotka liittyvät 1.8 jälkeen jäseneksi, saavat aikuisjäsenyyden huojennetulla hinnalla eli 30 eurolla ja juniorit 20 eurolla loppuvuodeksi.

Jäsenkortti

Löydät KTS:n sähköisen jäsenkortin vuodelle 2024 kirjautumalla sisään kotisivullemme tunnuksillasi kirjaudu-kohdasta oma tilille, lataa kuva ja tallenna puhelimeesi. Saat jäsenalennukset näyttämällä korttiasi alla mainituissa yhteistyökumppaneittemme myyntipaikoissa.

Jäsenedut yhteistyökumppaneilta

Intersport Kuopio

Jäsenedut:

-10 % alennus hyllyhinnoista tai normaali tarjoushinnoista. Alennus koskee nyt kaikkia tuoteryhmiä (pois lukien vain alla mainitut asiat).

Alennusta ei myönnetä kampanjahinnoista esim. Viheltäen menee, Black Friday, ALE tai vastaavat kampanjat. Alennus ei koske poistotuotteita, polkupyöriä, sykemittareita eikä seurakauppatuotteita. Alennusta ei voi yhdistää muihin etuihin ja alennuksiin.

Huomaathan, että KAIKKI tuotteet, jotka ostat Intersportista, kerryttävät kokonaisbonusta, jonka Intersport tilittää takaisin vuoden lopussa toimintaamme. Ostamalla Intersportista ja näyttämällä jäsenkorttiasi, saat sekä tuntuvia alennuksia että osallistut toimintamme tukemiseen!

HuippuCenter

Jäsenedut:

• Perusjäsenyys kuntosalille 39,90€/kk (sis. kuntosalin klo 05-24 välisenä aikana + virtuaaliset ryhmäliikuntatunnit)
  • Kertakäynti kuntosalille tai ryhmäliikuntaan 7€/hlö (norm. 8€)
  • Hypyt trampoliiniareenalla alk. 7€/hlö/h (norm. alk. 8€/h)
  • Perhelippu trampoliiniareenalle (4hlö) alk. 28€/h (norm. alk. 30€/h)

Huom! Hinnoittelumme on muuttunut 1.1.2023 alkaen. Mikäli olet käynnistänyt
jäsenyytesi ja laskutuksen vuoden 2022 puolella, eikä jäsenyyttä ole irtisanottu
tämä jälkeen, on jäsenhintasi jatkossakin 34,90€/kk.

Edut ovat jäsenille henkilökohtaiset ja ne saa lunastettua Huippu Centerin vastaanotosta seuran jäsenkorttia näyttämällä. Edut ovat voimassa 31.12.2024 saakka.

Wario Physics Kuopio

Todella monipuolinen palvelutarjoaja nyt myös Kuopiossa. Urheiluhieronta, LPG-hoidot, Fysioterapia jne.

Jäsenedut:

-15 % alennuksen kaikista palveluista näyttämällä jäsenkorttia.

Esitteessä on osa tuotteista ja hinnoista:  Wario KTS-jäsenhinnasto

Kaikki palvelut: www.wario.fi.

Cafe Väinö

Vänärin kesäkahvilasta seuraavat tuotteet jäsenkortilla alennetuilla hinnoilla:

Jäätelö 3,40 €

Jäätelö + pieni kahvi 5,80 €

Jäätelö + Limppari 7

Proteenijuoma 3,40 €

Kuopion Tennisseuran jäsenet pelaavat edullisesti Kuopion Tennishallissa. Rekisteröidy Cintoia varausjärjestelmään kuopiontennishalli.fi sivustolla, ilmoita sähköpostilla ari.oikarinen@karvapallo.fi, että olet rekisteröitynyt ja olet tai haluat jäseneksi niin merkitsemme sinut manuaalisesti jäseneksi järjestelmään ja saat pelivuorot automaattisesti jäsenhinnalla.

14.8.2023. – 31.5.2024 välisenä aikana lauantaisin klo 18.00-23.00 jäseniltana vuoro vain 10 €/tunti. Hinnasto kokonaisuudessaan tästä linkistä.

Voit ostaa KTS-logolla olevia Wilson Tour tennispalloja 5 prk yhteishintaan 40 € valmentajiltamme hallilla (laskutetaan).

Liity jäseneksi

Jäsen