Tenniskoulu ja vasta-alkajat

TENNISKOULUT JA VASTA-ALKAJAT

Kuopion Tennisseura tarjoaa mahdollisuuden aloittaa tenniksen harrastamisen 5-11 vuotiaille suunnatuissa tenniskouluryhmissä. Tenniskouluissa opetellaan tenniksen perusteita erilaisten leikkien ja pelien varjolla. Samalla on myös tarkoitus löytää uusia ystäviä ja nauttia liikunnan riemusta. Tenniskoulut toimivat myös ponnahduslautana juniorivalmennukseen siirtymiselle. Tenniskouluissa pelaajat on jaettu kahteen ryhmään iän ja/tai tason mukaan, 5-7 v. ja 8-11 v.

Vasta-alkajat 12-15 v, vihreäpallo.

Nämä pienryhmät (max 6 pelaajaa/ryhmä/kenttä) on tarkoitettu sellaisille pelaajille, jotka eivät ole vielä pelanneet käytännössä juuri yhtään tennistä (eivät olleet valmennuksessa tenniskoulussa) vaan ovat esim. olleet jossain toisessa lajissa mukana ja haluavat vaihtaa tennikseen tai haluavat ottaa tenniksen toiseksi lajiksi sekä muutoin liikunnasta kiinnostuneet nuoret.

HUOM! Kesän 2024 harjoitusajat/-paikat näkyvissä ilmoittautumislomakkeessa tällä sivulla (hinnat lomakkeessa).

Kevät 2024 tenniskoulut/vasta-alkajaryhmät Tennishallilla

Pitkälahdentie 8, 70800 Kuopio

Kevätkauden kesto yhteensä 19 viikkoa (viikot 2-9, 11-21)

Tenniskoulu- ja vasta-alkajaryhmä, harjoitusohjelmat/laskutusviikot sekä kaikki junioritapahtumat löytyvät kaikki tämän linkin alta.

Harjoitusajat:

tenniskoulut 5-7 v: la klo 9:30-10:30. Hinta 45 € (4 viikkoa)

tenniskoulut 8-11 v: la klo 10:30-12:00. Hinta 65 € (4 viikkoa)

vasta-alkajat 12-15 v:  la klo 12:00-13:30. Hinta 81 € (4 viikkoa)

Varusteet: Treeneihin tarvitaan vain sisäpelikengät, juomapullo ja positiivinen mieli. Mailoja löytyy hallilta kaikille halukkaille, jos omaa ei ole.

Laskutus:

Vasta-alkajien laskutus tapahtuu etukäteen laskutusjakson vaihtuessa (valmennusryhmien mukaisesti) ja tenniskoulujen osalta jälkikäteen noiden edellä mainitun viikkomäärien mukaan.

Uudet pelaajat talven aikana:

Ottakaa yhteyttä tenniskoulujen vastuuvalmentajaan: Anne Christiansen, p. 045-2021720 tai annekatri.christiansen@gmail.com (viestiin pelaajan nimi, syntymävuosi, huoltajan nimi, puh.nro). Annen kanssa sovitaan milloin voi tulla kokeilemaan ja mihin ryhmään.

Kuopion Tennisseuran junioripelaajapolun eri vaiheet. Linkki: Junioripelaajapolku

Kuopion Tennisseuran valmennusjärjestelmä ja hinnat. Linkki: PELAAJAPOLKU

Lisätietoja: